mandag den 30. januar 2012

Hvad laver du Line?!

Hey alle jeg har været lidt doven med indlæg ): men jeg lover der snart kommer indlæg om apps og negleklistermærker ;D

Her er lidt nye ting jeg har købt og nogle projekter jeg skal i gang med:


Jeg har længe gået og tænkt på at prøve at hækle et ''rundt''halstørkæde så nu prøver jeg :b


har endelig købt mig en ''kagerulle'' til mig ler xD

Har fået en parfumeprøve på Matas og fik også en mere af denne fra min søster
Total ny ynglings parfume! jeg elsker den! Jeg skal så meget ha den i fuld størrelse :b
Jeg så denne Jewel picker i panduro hobby! den er for fed :D den bruges til at tage rhinesten op med :D!



Billed af alt :D
starten på en guldtaske til mig selv oppe i højre hjørne og starten på en guldtaske til min lærer nede i venstre hjørne :D



Var i byen Fredag med Martin og så mødte vi nogle andre af Martins venner :D det var vildt hyggeligt. Var på Foam,Den knæhøje,Marys pub og så Charlys pub :D











Mit værelse efter bytur xD lol

Krøller lavet med krøllejern Meget stylet



Krøller lavet med krøllejern ikke stylet :D


'
1 dag efter krøllejern :D


Valentines Negle <3 lyseblå himmel med hvide skyer,pink hjerter og 1 pink rhinesten

Beklager den dårlige billedekvali ):

 Imorgen har min bonusfar fødselsdag så vi skal ud og spise jeg glæder mig vildt :D!

Har fået en mail med alle øvedage til teater og vi får rollerne at vide i næste uge loovely!

Og så skal jeg til julefrokost hos Marie fredag :*!

17-19 Februar Messe i Odense hvor Matias og hans mor kommer og kigger :*


Beklager min dovenskab idag xD Næste gang kommer der et bedre :D


Tak fordi i læste med !


Smid gerne en kommentar hvis du har spørgsmål eller ønsker til blogindlæg :)

Husk at holde øje med Facebook hvor jeg altid smider et link op når der er nyt indlæg :)!


Kys jeres Line :*<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar