mandag den 23. januar 2012

SIDEN SIDST! DEL 1

Hej fantastiske læsere :D

Der er sket lidt forskellige ting siden sidst og kommet nye planer som jeg gerne vil fortælle jer om :D 


24-27? Januar Jeg tager op til min far imorgen da det er lettere for mig at tage ned i byen og så self for at se min far og min kat :D


Terapi: Her i starten af Januar var jeg til terapi for første gang fordi jeg føler der er nogle ting jeg vil ha ryddet op i og hvis det bliver ryddet op tror jeg at jeg har endnu lettere ved at tabe mig :D. Det var meget hårdt , men nødvendigt. Jeg glæder mig til at rydde op i det hele :)

Film weekenden: Den blev aflyst da en fra min venindes familie døde ):! , men vi finder nok et nyt tidspunkt :D

Møde med Bodil: (lederen på skolen tror jeg) Jeg snakkede kort med hende idag vi havde et kort møde for en uge siden tror jeg om hvor jeg gerne ville hen efter skolen og vi blev enige om nogle forskellige ting jeg kunne undersøge. Har haft møde med Bodil igen idag og jeg har besluttet jeg gerne vil i praktik som kosmetiker :) Jeg vil gerne være make up artist og negletekniker , men de er ikke ''rigtige'' uddannelser D: så skal have en ''bund'' først :D og kosmetiker lyder nu også fedt nok :D så håber snart jeg kan komme i praktik hos en. Hun har lovet at ringe til en kosmetiker i vejle og høre :D. Ved mødet fik jeg også noget fra en avis af om et tilbud om et 6 ugers kursus til gelénegle osv. :D. Det lyder alt for fedt og vil gerne prøve det :D hun vil også ringe og høre hvad det koster osv. så håber det kan lade sig gøre:D

Fysioterapeut: Jeg har fået en kikkertundersøgelse i mit venstre knæ den 2. September pga jeg har haft ubehag og smerter i knæet men det viste sig så at jeg er funktionæl(staves?) platfodet så skal ha indlæg i alle mine sko så mit knæ ikke bliver ødelagt D:. Så jeg skal gå til genoptræning i 1 år til mit knæ er trænet op. Jeg har fået nogle øvelser jeg skal lave hverdag. Jeg får det bare ikke rigtig gjort , men jeg gør det idag! jeg vil fremover sætte mit ur til at ringe så jeg kan lave dem :D


NYT:


Jeg har haft noget med en sød fyr ved navn Matias jeg var nede ved ham i denne weekend 20-22 Januar og så spurgte han mig d. 21. om jeg ville komme kærester xD haha. Han er SÅ sød. Det føltes så naturligt med os<3 jeg bliver ihvertfald behandlet som en prinsesse :D<3

Jeg har fået tilbudt at sminke nogle folk der skal være på nogle plakater til ADHD foreningen! Vil jeg vildt gerne ! :D Det er helt på sydsjælland ): Men jeg VIL! 

24. Januar. Skal jeg ind og se The Blues Brothers Musical kl 19:00 hvor Nikolaj fra Ungdomsscenen har en hovedrolle så vi tager næsten hele holdet ind på Rosborg gym og støtter ham og ser det :D billetten koster 75 kr 

25. Januar."Kærlighed ved første hik" informationsmøde. Som sagt spiller jeg teater i Ungdomsscenen i Vejle som jeg er meget glad for :D vores næste forestilling er som sagt Kærlighed ved første hik :D kl 19-22 Spinderi


30. eller 31 Januar(kan ikke huske xD) Steens fødselsdag(bonusfar)

3-4. Februar. Julefrokost hos Marie(en fra Ungdomsscenen) kl 18:30 til kl 12. 4 februar. Bliver nok noget sammenskudsglide som hun selv siger :D

17-19 Januar på messe i Odense med min mor og måske steen og så kommer Matias og hans mor også lige forbi og kigger :D

27. Marts. Musicalen Evita  kl 20-23 Musikteateret. En fra Ungdomsscenen foreslog vi skulle tage ind og se den alle sammen :D synes nu det lyder meget fedt :D

21. April. Silles 18 års! Kl 20:00-03:00 En af mine fantastiske veninder holder 18 års fødselsdag med temaet maskebal :D Det MÅ jeg bare med til :b 



Jeg deler dette indlæg op i 2 da jeg selv hader at læse meget tekst :D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar