torsdag den 12. januar 2012

Hvad Laver Du Line?!

Hej dejlige læsere :D

Jeg har været i tvivl om hvad jeg skulle skrive om så her er et kort indlæg :D


Mine planer:


13. Januar. Fri fra skole og til terapi for første gang


Dato ukendt , men snarest. Hjem til Ida og holde film weekend med Sgmd tøserne :D


23. Januar. Samtale med med lederen af min skole om min uddannelse D: ( jeg kan ikke li hende..)


24,25 eller 26. Januar til Fysioterapeut ( genoptræning med mit venstre knæ)


Siden sidst:


Tabt mig 3,5 kilo ca. Yaaay

Næste køb:

Whipple! 


Whipple er dekorations creme. Det fungere ligesom silikone det er bare blødere og lettere at arbejde med som jeg har opfattet :D. Jeg bestiller på Toysrus.com og betaler 40,58 danske kroner ca. :D men så kommer fragten jo også :D. Jeg vil bruge whipple til at dekorere nogle rammer og nogle æsker, lave smykker osv :D



Tak fordi i læste med !


Smid gerne en kommentar hvis du har spørgsmål eller ønsker til blogindlæg :)

Husk at holde øje med Facebook hvor jeg altid smider et link op når der er nyt indlæg :)!


Kys jeres Line :*<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar