fredag den 25. november 2011

PERFEKTE ØJENBRYN

Her kommer mit første indlæg! :D de fleste piger vil gerne ha pæne øjenbryn man kan plukke,vokse eller barbere sine øjenbryn og så er der tråd metoden :) , men det er helt op til dig men jeg vil foreslå for en nybegynder at følge guiden og bruge pincet + spørge nogle til råds. Det handler også meget om hvordan DINE øjenbryn er så husk øjenbryn er forskellige :). Hvis du har meget svært ved at få dine øjenbryn perfekte efter din smag kan du få din frisør til at plukke,barbere eller vokse dem da jeg har svært ved at få en pæn form fik jeg dem ordnet ved frisøren og har bare holdt formen ved at plukke når det begyndte at gro til og bruge en øjenbryns kniv(kan fåes i matas) mange piger og måske lidt dreng vil gerne ha den helt rigtige form, men det kan være svært så her er en lille guide som du skal plukke efter.

 http://www.youtube.com/watch?v=mySyVwiIDD0&feature=related her er også en super god film fra youtube som viser hvordan du skal plukke :) ! men den er på engelsk!




Håber det kan hjælpe jer ! god fornøjelse med at få perfekte øjenbryn! :D


Kys Line <3


ps. Jeg er stadig ved at finde ud af bloggen og hvordan jeg skal stille tingene op så i må lige overleve lidt med at det ikke så vildt pænt :D 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar