onsdag den 12. september 2012

Nye fimo smykker!

Hej søde læsere ! 

Her er lidt billeder fra de sidste 2 uger


Har lige været på neglekursus her er det jeg tog med :D
Har også bagt kage :b Kagen hedder '' den du ved nok''

Har sminket min veninde Anne. Skulle lige øve til idag og prøve lidt , men make uppen endte med at blive mørk idag og ingen læbestift og rouge :D
Annes øjne
Annes øjne

Har lavet kniv og gaffel øreringe :D de kan købes for 50 kr ( har ikke lavet knive og gafler)


 Havde et par gamle solbriller liggene som var kedelige og så satte jeg nogle rinesten på og voila! nye awesome solbriller :b


Har endelig fundet noget at glasere mine smykker med ! jeg har prøvet det og synes det er nice :D


glasflaske med småkager(cookies) (ikke færdig) jeg troede at alle cookies kunne være i en mindre glasflaske men nej -_- men synes faktisk det er meget cool nu skal glasset bare fyldes op! :D


Har lavet nogle vafler som ligner stjerner og hjerter ved ikke helt hvad jeg vil med dem endnu men tror de skal blive til øreringe :D

Slikpinde smykkesæt ( halskæde og øreringe) øreringene mangler bare en lås og så skal smykkerne ha en gang lak :D


Har forsøgt lidt igen at lave fimocanes og det gik faktisk okay når man tænker på jeg kun har prøvet det en gang med appelsinskiver :D her har jeg lavet citron og vandmelon

Vandmelon
Citron(sry det er svært at se ): )
Mine forældre synes det er vildt fedt alle de smykker jeg laver så min mor har købt denne kæmpe opbevarings boks til mig som jeg er super glad for! tak mor!
Har forsøgt at lave candyfloss i filt og faktisk synes jeg de er vildt nice ! de er til at hænge i en halskæde :D nu mangler de bare en sløjfe

Glasflaske med sølvglimmer til halskæde

Noget sandpapir jeg har fået af min bonusfar til at give leret tekstur :D


Min første pose med popcorn! jeg er ret stolt og glad for den! :D har planer om at den skal være i shoppen



Har købt mig en kalender da jeg har lidt svært ved at holde styr på de ting jeg skal :b jeg havde faktisk dekoreret dem men tingene faldt af og leret flækkede af ):! ØV! så nu har jeg leget med glimmer og rinesten! :D



Vil prøve at lave kortere indlæg så jeg har mere tid til at skive herinde :D så får i jo også flere indlæg ;)

Smid gerne en kommentar hvis du har spørgsmål eller ønsker til blogindlæg :)

Husk at holde øje med Facebook hvor jeg altid smider et link op når der er nyt indlæg :)!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar