søndag den 25. november 2012

Store bagedag!

Hej søde læsere !

Idag har mig og min mor bagt så vi har lidt her til jultid :D

Vi har bagt,pebernødder,boller og kokosmakroner :D

Det har været rigtig hyggeligt at bage med min mor og vi har aftalt at vi senere på ugen eller næste uge skal bage brune kager osv :)

Da vi blev færdig med at bage har jeg ryddet op på mit værelse så det er klart til imorgen hvor jeg skal gøre rent fordi det virkelig trænger :b. Og så har jeg lavet lektier.

Jeg skal også på motorvej imorgen ! Er lidt nervøs men det skal vel nok gå?:D kryds fingre for mig ;)!

Nu vil jeg nyde resten af søndagen og bruge min tid på at lægge musik over på min mobil og spille noget minecraft :D

GOD SØNDAG!<3






Kys Line<3

Smid gerne en kommentar hvis du har spørgsmål eller ønsker til blogindlæg :)

Husk at holde øje med Facebook hvor jeg altid smider et link op når der er nyt indlæg :)!


Ingen kommentarer:

Send en kommentar