torsdag den 5. januar 2012

LINE ANBEFALER!

Hej alle sammen så er det tid til nyt indlæg :D! Her er hvad jeg anbefaler af ting og sager og hvad jeg har af planer for det næste stykke tid :D


Planer:

6-8. Januar Over til Matias <3


9. Januar Skolestart D:


11. Januar FRI!


11. Januar mødes med Ungdomsscenen 18:30 ved Spilleriet


13 Januar FRI! ( Pædagogisk dag)


13-15. Januar Film Weekend hos Ida<3


31. Januar Steens fødselsdag (bonusfar)



Line Anbefaler

Her er nogle ting jeg anbefaler til dig :b  


Det kan højest bedømmes til 5 stjerner

Fra venstre

1. Remington
Remington er fantastisk ! de har hårtørrer,krøllejern,glattejern, curlers osv!  Det er af høj kvalitet og så koster det ikke så meget i forhold til fx. Ghd osv ! :D Har deres hårtørrer,glattejern,krøllejern og deres varmecurlers :D


2. Hot Makeup
Har købt denne palette i matas til 170 kr der er 24 flotte glimmer farver og så en flydende glimmer eyeliner og så nogle små pensler :D Farverne er rigtig gode med massere af pigment og så holder det længe! Deres neglelakker er også virkelig gode :D



3. OPI
Det er vidst ingen hemmelighed jeg elsker OPI :D jeg kan kort sige deres neglelakker er fantastiske ! , men deres crackle effect neglelakker er virkelig dårlige !!  skal prøves!

4. The Body Shop
Jeg elsker the body shop! Dette er deres brow and liner kit jeg bruger det hver dag til mine bryn og jeg elsker det virkelig ! det holder og farven er god :D + The body shop har massere af andre fantastiske produkter

5. Pincet 
Fandt denne i Rema og har brugt den lige siden den er fantastisk og kan bruges til flere forskellige ting som fx at plukke øjenbryn :D


6. Øjenbrynskniv
Købt i  matas er fantastisk til at ordne øjenbryn med! 



7.  Maybelline The Colossal Volum' Express  mascara
Bruger den hver morgen laver lange tynde adskilte vipper :D


8. Maybelline The Falsies Volum' Express mascara
Bruger den hver morgen over den anden mascara laver vipperne ekstra lange og lidt tykkere :D har en god børste


9. Limpistol
Lækkert redskab ! kan bruges til en masse ting :D


Tak fordi i læste med !


Smid gerne en kommentar hvis du har spørgsmål eller ønsker til blogindlæg :)

Husk at holde øje med Facebook hvor jeg altid smider et link op når der er nyt indlæg :)!


Kys jeres Line :*<3 

Næste indlæg: shoppingguide :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar