mandag den 9. januar 2012

SHOPPING GUIDE!!

Hej dejlige læsere ! 

Skrev i mit sidste indlæg at jeg vil skrive en shopping guide til jer så her er den :D!


Det skal lige siges at min shopping guide ikke handler om gode steder at shoppe men at være praktisk :b

LINES SHOPPING GUIDE :


1. Praktisk tøj! noget der er let at tage af og på når du skal prøve tøj fx leggings og en oversize trøje :D


2. Praktiske sko! lette at tage af og på +gode at gå i ! Gerne regntætte :b


3. Hav gerne en sort,hvid eller farvet top med. Det er tit det man står og mangler hvis man prøver en gennemsigtig trøje!(man kan jo også købe ;D )


3. Udover at bruge dankort så tag også gerne småpenge med ( 5,10,20 kr) det er tit det man står og mangler hvis man finder en sød lille ting man bare må ha ! :D. Det kan også være smart at tage 100-200 kr med i sedler.


4. Paraply eller regnjakke! hvis nu det skulle regne på din shoppingtur ! synes altid jeg glemmer en paraply :D


5. Vandflaske. Hvis du også bliver tørstig af at shoppe og gerne ville spare penge så tag med hjemme fra :D


6. Stor taske gerne med skulderem( som er behagelig at bære). Til at bære dine varer i så du ikke skal slæbe på irriterende store poser :D


7. Medlemskort/Gavekort! glemmer altid mine medlemskort eller gavekort når jeg er nede at shoppe så det er en super god idé at have dem til at ligge i pungen :D


8. Planlæg. Jeg ved det ikke er alle der synes det er hyggeligt at planlægge en shoppetur med sin mor eller en veninde. Skriv ned hvilke butikker du gerne vil i eller hvad du gerne vil købe. Det kan faktisk være rigtig behageligt hvis man ha set noget man bare MÅ ha inden byen lukker :D


9. Start dagen hyggeligt! En idé er at starte dagen med at spise brunch på en hyggelig café eller måske i stedet slutte dagen af med aftensmad på en restaurent?:D


10. Pas på! Husk ALTID at holde øjne med dine varer så de ikke bliver stjålet eller du glemmer dem et sted. En god ting er at gemme sine kvitteringer et sikkert sted.




Håber i kan bruge rådene :D



Her er også en lille charm update :D


Har lavet en blå sløjfe(til halskæde), Et jordbær(til halskæde), og en Donut ring med rhinesten :D LOOVE IT!


Tak fordi i læste med !


Smid gerne en kommentar hvis du har spørgsmål eller ønsker til blogindlæg :)

Husk at holde øje med Facebook hvor jeg altid smider et link op når der er nyt indlæg :)!


Kys jeres Line :*<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar