søndag den 12. februar 2012

SIDEN SIDST

Hej alle her kommer endelig et nyt indlæg 



Grunden til jeg ikke har skrevet på bloggen er fordi jeg har været med i en bilulykken d. 8 Februar /:


men er begyndt at få det bedre og har ikke fået nogle alvorlige fysiske skader.


Har ferie men skal starte på 6 ugers neglekursus imorgen det bliver for fedt !! :D


Matias har også været hos mig i weekenden <3 super dejligt :i


Skal på messe næste weekend med mine forældre og så kommer Matias og hans mor og kigger og så tager Matias med hjem :*<3


Charm update ! Har lavet en masse vedhæng til halskæder og har lavet nogle øreringe :D 


Lagkage stykker til halskæder og stykker til pynt :D

Cookie til halskæde :D

brændt skumfidus,jordbær milkshake, chokolade milkshake alle til halskæder :)

is øreringe,sløjfe øreringe begge med glimmer

Is til halskæde

sløjfe med glimmer til halskæde

Sidste uges negle
(sjuskede)

dåse til deco :D

yaay 2 nye pakker ler. den ene er gennemsigtig :D

maske! skal snart til maskebal så har tænkt mig at lave en maske selv! det bliver for fedt! :D

farver til ler. pensler farven på for at det skal se mere realistisk ud :D(se Cookie vedhæng)

mini pensel fra panduro skal bruges til nailart :D

valentins negle!

Manuskrift til teater :D skal være make up artist og statist :D det bliver for fedt !

Har købt de her tyller til kage dekorering eller måske til dekoration med silikone ved ikk lige endnu :D




Der kommer snart billeder af denne uges negle :D

Hvis i er interesseret i at bestille og købe nogle smykker så kontakt mig !



Tak fordi i læste med !


Smid gerne en kommentar hvis du har spørgsmål eller ønsker til blogindlæg :)

Husk at holde øje med Facebook hvor jeg altid smider et link op når der er nyt indlæg :)!


Kys jeres Line :*<3 






Ingen kommentarer:

Send en kommentar