lørdag den 31. december 2011

NEW YEAR!!

Har lovet et indlæg om nytår så her kommer det :D


Mine planer for nytår:

Jeg skal holde nytår med nogle folk fra ungdomsscenen i Vejle glæder jeg mig vildt meget til! Har købt 6 Somersby til at tage med og så sørger de andre for maden skal bare give ca. 100 kr .. så synes det er okay :D

Jeg lægger et billed ind i morgen af hvad jeg skal ha på :D

Nytårsforsæt!! 

  1. Tabe mig.
  2. Blive bedre til skolefag
  3. Finde en uddannelse
  4. Være sammen med folk mere
  5. Tænke mere over hvad jeg gør og siger
  6. Flytte hjemme fra
  7. Få det bedre med mig selv

Tøj og make up til nytår

  • Falske øjenvipper.. Kan fåes i matas og er super flotte og der er flere måder at bruge dem på :D
  • Stilletter med glimmer ! ALTID et hit til nytår :D
  • Smokey eyes. Lette og lave og kan laves i flere farver :D
  • En lækker top med flot ryg. Måske med blonder eller bar ryg?
  • Stramme jeans. Kan bruges til hverdag og fåes i flere farver :D
  • Blazer. Smart og kan bruges til hverdag :D
  • Rød læbestift. En super god grund til at bruge den knaldrøde læbestift :b
  • MASSERE AF GLITTER OG GLIMMER!!!
Ha et fantastisk nytår !!!!!!



tak fordi i læste med !


Smid gerne en kommentar hvis du har spørgsmål eller ønsker til blogindlæg :)

Husk at holde øje med Facebook hvor jeg altid smider et link op når der er nyt indlæg :)!


Kys jeres Line :*<3 

Ps. de næste indlæg kommer nok til at handle om negleudstyr(ønske), Line anbefaler, og hvad jeg har af planer :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar