lørdag den 17. december 2011

7 DAYS!

Hej alle fantastiske mennesker ! :D så er der kun 7 dage til juleaften! 


Jeg beklager jeg ikke har skrevet blog helt ærligt så har jeg været doven og ikke haft tid til det :D, MEN nu kommer der et indlæg! :D


Der er også ønsket et indlæg og musik så det kommer engang Onsdag eller Torsdag tror jeg :D


Jeg regner med Mandag eller Tirsdag kommer der et indlæg om neglelakmærker og min mening og dem ! så glæd jer ! :)


Vil gerne sige TUSIND tak for at i læser min blog Vi er nu oppe på at 258 har kigget på min blog! :D

Bloggens emne idag er MIN JUL OG MODE :D


Hvert år holder jeg jul sammen med min mor,  min bonusfar,min far,min søster og min bedstemor :D
Vi skiftes til at holde jul ved min mor og far( de er skilt men vi holder stadig jul sammen) I år skulle vi ha holdt jul ved min mor og bonusfar som jeg bor hos men min bedstemor har fået amputeret sit ben så vi holder jul nede ved hende i år. Det er jeg ret træt af da der er ingen plads og hun ryger virkelig ekstremt..( HADER røg) , men hun har lovet ikke at ryge indenfor og min mor siger der nok skal være plads til alting.. Det skal nu nok gå :)



MODE HER TIL VINTER:


Smarte støvler med kilehæl og lynlås kan fåes i flere farver

 Smarte støvler kan fåes i flere farver

Tøj med galakser og stjerner på er rigtig moderne det er flere gange blevet båret på catwalken.

 ''Runde'' Striktørlæder er også rigtig moderne og kan fåes i mange farver

 Strikpandebånde varmer godt om ørerne og kan fåes i mange farver








En varm dyne jakke er super lækker kan fåes i mange farver og sikkert også til en god pris :D et minus er dog at dynejakker får dig til at se stor ud




Det var alt for nu :D der kommer snart blog idag :)  husk at holde øje på Facebook!




Hvis i har nogle ønsker til hvad jeg kan skrive eller spørgsmål så tilføj en kommentar eller skriv til mig på facebook! :D


Kys jeres Line <3 :* 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar