søndag den 25. december 2011

MUSIC!:

Der er blevet ønsket et indlæg om musik så her kommer det :D

Jeg har en MEGET blandet musiksmag :D Men jeg hører rigtig meget musik jeg kan specielt godt li elektronisk musik eller radioer :D jeg er meget på  Mainfm.dk og specificradio.dk :D
De er to meget gode radioer der spiller alt fra pop,hardstyle,techno osv :D de kan virkelig anbefales de har nogle  fantastiske dj's med godt humør og så  har også hver en chat og der er mulighed for at benytte webcams :D 


5 stjerner er det højeste der kan gives

Bedømmelse af Mainfm:
Har næsten altid vikar på hvis nogen er syge eller andet, god stemning, søde mennesker, sjældent folk der bryder regler derinde.

Stjerner: 


Bedømmelse af Specific Radio:
Specific Radio var min ynglings radio indtil en masse super gode dj's stoppede og hjemmesiden og chatten blev ændret osv. hører det ikke så tit mere

Stjerner: 

Bedømmelse af Youtube:
Youtube er jo kææææmpe stort :D jeg elsker youtube! vækker en masse minder
når man finder en film eller program fra sin barndom :D Youtube er også utrolig lærerig med massere af ''how to do'' videoer :D

Stjerner: 


Bedømmelse af Spotify:
Spotify er jo ret nyt og jeg prøvede det første gang for nogle uger siden ca. og jeg bruger det nu dagligt ! :D Spotify er fantastisk! jeg elsker at man kan finde hele albums som man tit ikke finder på youtube :D og så er det rigtig god kvalitet ! et minus er dog alle de irriterende reklamer men det kan man dog betale sig fra hvis man har lyst :)

Stjerner: 

tak fordi i læste med !

Smid gerne en kommentar hvis du har spørgsmål eller ønsker til blogindlæg :)

Husk at holde øje med Facebook hvor jeg altid smider et link op når der er nyt indlæg :)!


Kys jeres Line :*<3 

Ps. de næste indlæg kommer nok til at handle om negleudstyr(ønske), nytår, og mine nytårsforsætter og tøj, make up osv til nytår og hvad jeg lige laver for tiden og har af planer :D

2 kommentarer:

  1. Den har jeg ikke valgt at tage med pga jeg kun bruger chatten en gang i mellem og det siger mig ikke så meget :)

    SvarSlet