tirsdag den 6. december 2011

Hvad Laver Du Line?!

Jeg spurgte på Facebook hvad i gerne vil ha jeg skriver på bloggen og så var der en der skrev at han gerne ville høre hvordan jeg har det :) Så det gør jeg

I DAG:


Er jeg rigtig glad og i godt humør jeg er bare lidt træt :) i morges mødte jeg en veninde jeg ikke havde set i lang tid så det var fint. Efter skole skal jeg til frisør og ha farvet hår(lyse striber) det glæder jeg mig VILDT til! :) jeg trænger virkelig! bare træls det er så dyrt /:. Og så imorgen skal jeg til statusmøde/forældremøde på min skole og finde ud af hvad jeg skal uddannes som, Men jeg vil VIRKELIG gerne være make up artist og negleteknikker.. men det er noget man selv betaler og så er det kun kurser /: håber alt løser sig ..

PROJEKTER SOM ER IGANG




Jeg har fået en masse fimo ler til af mine forældre i pakkekalender som jeg bruger hurtigt.
Og jeg har lige købt nogle tipper til mit silikone! så nu er jeg kommet lidt i gang med det :D der kommer snart et billed af et låg jeg har pyntet :D synes faktisk det blev ret godt i forhold til det var første gang jeg brugte det :D! Jeg er også i gang med at lave en taske til min lærer som jeg får 300 kr for :D den er snart færdig :D så det er bare skønt! den kommer der også snart billed af :D

Bare i det hele taget kommer der snart nogle billeder af de nye ting jeg har lavet :D

Ting jeg skal i julen og i det nye år:

1.En gang her i December skal jeg bage småkager med min mor 
2. En gang her i December skal jeg lave konfekt med min mor og min søster og hendes svenske kæreste Robin
3. Skal til Julefrokost d. 16 December med de dejlige SGMD (efterskole) piger :D
4. Så får jeg nok besøg af en god ven den 27. December og så skal vi nok i bio eller ud og spise eller noget 
5. I det nye år skal jeg ned til en veninde fra min efterskole som holder filmaften for SGMD tøserne :D

Jeg har planer om at der snart kommer et blogindlæg om hvad jeg har af planer og mål i det nye år :D



Jeres Line<3 :*


smid en KOMMENTAR hvis i har spørgsmål eller andet :D<3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar