torsdag den 29. december 2011

Hvad Laver Du Line?!

Hej alle sammen vil lige vise jer hvad jeg har fået i julegave og fortælle hvad jeg har af planer :D


Her er nogle lækre gaver jeg har fået :D. Gavekort til matas på 100 kr fra min bedstemor,lacome juicy tubes lipgloss fra storesøster, gelé kit fra min far, stavblender fra far, 2 OPI neglelakker the muppets series, badesæbe fra Matias <3, 2 pakker fimo ler fra storesøster, Nilens jord make up pensel fra min moster, onkel og fætter, glattejern fra far :D

Nye negle! (vil prøve at ligge et billed ind på bloggen hver gang jeg laver nye) :)
brugte den den grønne OPI neglelak jeg fik i julegave på tippen... Den hedder Fresh frog of bel air 








PROJEKTER!! :D
Har gemt en dåse fra noget kakao og en dåse der har været vatpinde i.. Har tænkt mig at komme silikone på og så dekorere med cabochons ( de andre små ting jeg har lavet i ler) og så bruge som opbevaring :D, Den lyserøde ''kasse'' er faktisk en mobilholder jeg har lavet ud af ler og så har limet kanterne sammen :D den skal også dekoreres med silikone og cabochons og lidt perler :D vil prøve at lave et par øreringe ud af papir eller noget som ligner lidt den blå flette stjerne(kaldes?)  og så har jeg lavet en doughnut ud af fimo ler som skal laves til en ring og så kommer der rhinesten på :D


Alt for nu tror jeg skriver et blogindlæg imorgen om nytår og mine planer eller også gør jeg det senere i aften :D

tak fordi i læste med !


Smid gerne en kommentar hvis du har spørgsmål eller ønsker til blogindlæg :)

Husk at holde øje med Facebook hvor jeg altid smider et link op når der er nyt indlæg :)!


Kys jeres Line :*<3 

Ps. de næste indlæg kommer nok til at handle om negleudstyr(ønske), nytår, og mine nytårsforsætter og tøj, make up osv til nytår og hvad jeg har af planer :D


Ingen kommentarer:

Send en kommentar