lørdag den 24. november 2012

Dovnedag!

Idag stod jeg op 12:10 og hold da op jeg er bare træt ! D: jeg gik tideligt i seng igår halv 12 tror jeg :D tror vidst jeg trænger til noget søvn :b måske er det derfor jeg er så træt for tiden og ikke orker noget?..

Dagen idag kommer til at gå med at sidde i sengen og dovne. Måske se lidt film eller spille minecraft :D. Faktisk skulle jeg bage julesmåkager med min mor idag , men hun virker heller ikke helt frisk. Nu må vi se om vi kommer til at bage idag eller imorgen. :D

Det er bare skønt med weekend hvor jeg bare er hjemme ved min familie!

Må nok hellere til at tage mig sammen til at gøre rent på mit værelse her engang i weekenden selvom jeg ikke orker :D der er ved at være pænt meget støv xD

Det er så meget mig idag! :D

http://www.youtube.com/watch?v=fLexgOxsZu0

God lørdag til alle :)!


Kys Line

Smid gerne en kommentar hvis du har spørgsmål eller ønsker til blogindlæg :)

Husk at holde øje med Facebook hvor jeg altid smider et link op når der er nyt indlæg :)!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar