fredag den 20. april 2012

MASSERE AF PROJEKTER!

Hej dejlige læsere !

Nu har jeg endelig fundet tid til at lave dette kæmpe indlæg til jer ! :D

Idag har jeg været i skole og lavet lidt matematik. Vi har pædagogisk dag imorgen hvor at alle lærerne holder møde så vi får fri :b det har vi hver 2. fredag! det er lækkert!. Jeg fik lov til at gå 13:30 idag en halv time tidligere end jeg plejer fordi jeg skulle ha en togbillet til Randers hvor Sille holder 18 års fødselsdag lørdag med maskebal som tema! det bliver SÅ fedt:D!. Har fundet den perfekte gave! Jeg fik også købt noget blondestof og nogle  fjer og så var der også nogle gratis tøjbøjler der stod i en papkasse på gaden som jeg snuppede nogle af :D vi mangler nemlig ALTID derhjemme!. Var ret træt da jeg kom hjem så satte mig til at snakke med familien og se noget tv og gik senere igang med at lave min maske til Sille 18 års.

Imorgen vil jeg prøve at lave en saltvands spray til håret som jeg har haft længe i tankerne om at lave så i kan få en guide af mig.

Ellers vil jeg bare sove længe og lave lidt på nogle projekter og så pakke til Sille :D

Plan næste weekend: Gammel elevdag på SGMD(efterskole)!

Som i nok kan se arbejder jeg STADIG på bloggens nye design! jeg prøver at få den lavet færdig så hurtigt som muligt ! KIG gerne tit i salg og prisliste da jeg nok vil lave den færdig som noget af det første og vil opdatere den tit :)

I er velkomne til at skrive hvad i synes om det nye design(ikke færdig endnu) eller komme med idéer ! :)

Ungdomsscenen:

Som sagt spiller jeg teater og vi har snart forestilling hvor jeg er sminkør :). Forstillingen hedder Kærlighed ved første hik. Forestillingerne er GRATIS du skal bare huske at bestille billet !
Læs mere her !:
http://www.facebook.com/pages/UngdomsScenens-K%C3%A6rlighed-ved-f%C3%B8rste-hik/375090145837108

Vi har også en videoblog hvor du kan få dig et godt grin og følge vejen til premieren!

Se her:

http://hiccupprojects.wordpress.com/2012/04/09/dobbelt-op-gratis/


Til venstre: skal blive til sløjfe(ikke færdig)
Til højre: Halstørklæde(ikke færdigt)

Har gemt en masse chipsposer og slikpapir til at lave flettede tasker af :D

Min moster og fætter har været hjemme i Danmark på besøg i nogle uger og skulle så hjem igen til New Zealand og så manglede de en gave til min fætters kusine så vi lavede en byttehandel. De fik 3 par øreringe jeg har lavet og så fik jeg disse 2 smykkemønter jeg kan bytte til smykker til en værdi af 200 kr :)

 Var i Legoland med min mor,moster og fætter hvor vi boede på hotel legoland det var super hygge og købte disse klodser jeg har planer om at lave til øreringe :)

Købte også denne lego isterningebakke jeg har planer om at bruge til ler og lave nogle smykker ud af det :D


Nye smykkevedhæng!

Selvlysende sky med regndråber og paraply(halskæde) IKKE færdig

2 cupcake forme og 2 vingummibamse forme


Forme til vaffel og isvaffel

Fra venstre: Kiks(deco)
Kurv der skal være blomster i(halskæde)
puslespilsbrik(ørering)
papir med sløjfe om(halskæde som der skal være hårnåle i der ligner blomster)
Alle tingene er IKKE færdige 


En masse nye vedhæng! 
Fra venstre:
2 Is(halskæde)
3 Cupcakes(halskæde)
2 Krukker med jord hvor der spirer en plante(halskæde)
Sprøjtepose(halskæde)
Lilla sløjfe(halskæde)
Selvlysende sky med regndråber og paraply(halskæde)
2 tandpastatuber(IKKE ler) fik dem af min moster lågene har jeg brugt til cupcake forme :D

Alle tingene er IKKE færdige!

Øverst:
Har lavet en blomst som gik lidt i vasken men synes den blev okay da det var mit første forsøg :) har planer om at lave dem i andre farver til hårspænder og måske ringe. 
Har fået en oplukker hvor den er en perfekt form til en tærtebund :b
Har en SUPER sød bonusfar der har sørget for at jeg har fået en masse kaffeposer jeg vil bruge til at lave tasker af ! vil nok bruge det ''sølv'' indvendige :D tak!

Min mor gik igang med at rydde op i hele huset inden min moster og fætter skulle komme og så fandt hun dette skalpelsæt som ikke bliver brugt og så fik jeg det til ler! har ønsket mig sådan et sæt så blev rigtig glad :)!



Vi havde en tom dåse som jeg fik. Har tænkt mig at dekorere den :D



Sølv alkrylmalling til masken :D



Min maske indtil videre :D


Fjer jeg har købt til masken.


Blondestoffet til masken.


Så langt er jeg på min papirkurv/skraldespand :D


Der var noget foredrag onsdag på min skole hvor vi fik sodavand så gemte nogle kapsler til at lave øreringe af :D




Ps. Har som sagt en masse lækre ting til jer hvor jeg har fået inspiration fra https://pinterest.com/ Glæd jer !


Tak fordi i læste med !


Smid gerne en kommentar hvis du har spørgsmål eller ønsker til blogindlæg :)

Husk at holde øje med Facebook hvor jeg altid smider et link op når der er nyt indlæg :)!



Ingen kommentarer:

Send en kommentar