søndag den 11. marts 2012

Min Kur og andet godt !

Hej folkens! :D


Har lige lidt tid til overs så vil da lige skrive lidt !! :D

Har haft en fantastisk weekend med min kæreste Matias hvor der var en masse gæster og familie så det er fint ! er blevet inviteret til 2 fam. fester med Matias familie så det skal nok blive sjovt !
Jeg elsker dig Matias <3 :i


Planer:
16. Marts færdig uddannet negletekniker!
4-5.? April Familie fest med Matias' Familie.
7.April Mor holder 50 års fødselsdag
9. April Barnedåb med Matias' Familie
21. April Silles 18 års !
28. April Gammel elevdag SGMD
3. Juni Gelé eksamen.


Min kur.

Jeg har som sagt været på Nupo siden første Januar. Det har været mange negative kommentare til det... Jeg ved pulverkure ikke er gode.. Men for mig er det altså det eneste rigtige ! alt eller intet.. Det er gået super godt ! har tabt mig ca. 8 kilo. Jeg er faldet i et par gange men er hurtigt kommet op på hesten igen !:) endnu hurtigere end hvis jeg bare spiste sund mad, men efter ulykken faldt jeg i i ca. 3 uger... tiden var gået i stå for mig og jeg var meget deprimeret og angst for at køre i bil. Lige nu går det godt :) jeg glæder mig til at komme på vægten imorgen og til at begynde i motionscenter 2 gange om ugen igen. Efter jeg er startet på uddannelse har jeg ikke haft energi til det :( . Til jer der synes det er en dum idé fordi det er en pulverkur og tænker: spis da sund mad i stedet?!. Jeg har prøvet hele mit liv ! Det her går meget bedre og er det rigtige for mig ! husk det er en smagssag ! Jeg giver ALDRIG op.


Tak til alle jer der støtter mig <3 


Mode lige nu !

Militærjakker/bukser
 Jeffrey Campbell Lita.
Kors smykker 




Lidt billeder fra Negletekniker uddannelsen :D




Franske gelenegle lavet på model

Onetone negle med nailart på model

Nailart skulle lige lege.

1 fransk 2 onetone

nailart

franske lavet på model

franske på model

Glitter fadding :D

De næste indlæg kommer til at handle om serier,saltvands spray og krea update.

Tak fordi i læste med !


Smid gerne en kommentar hvis du har spørgsmål eller ønsker til blogindlæg :)

Husk at holde øje med Facebook hvor jeg altid smider et link op når der er nyt indlæg :)!


Kys jeres Line :*<3 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar