lørdag den 3. december 2011

Projekter !

Woow! 137 har i alt læst min blog ! i er for seje Tak! :D

Lige en update på mine projekter :D

1.mangler lynlåse til min Cola taske og haribo taske og mangler at sy lidt i haribo tasken så er den ellers færdig :D
2.  Jeg er næsten løbet tør fra fimo ler ): men har fået pakke kalender af min mor fra panduro hobby hvor de 2 første dage har jeg fået ler ! lovely :D, men har også nogle charms jeg skal ha bagt når jeg lige tager mig sammen :D
3. SKAL videre med gavepapirs tasken til min lærer :D hun vil give 300 kr for den :D nice ! glæder mig. jeg mangler virkelig penge :D
4.  Jeg har ENDELIG købt noget silikone(skal ligne flødeskum) nu mangler jeg bare nogle ''tipper'' til at forme det med :D 

Det var vidst det :D

Projekter jeg ikke er kommet i gang med og overvejer:


Armbånd ud af teposer :D
Iphonecovers med sten på osv.
Hjemmelavet neglelak
Skraldespand lavet ud af ugeblade :D
Blyantsholdere lavet ud af ugeblade :D

Har i nogle idéer til mig eller noget i vil høre mere om? .. måske købe? så smid en kommentar ! :D

Jeres Line :*<3

2 kommentarer:

  1. misser? hvordan laver man sit eget neglelak??! tell me! LOvE YoUR BLOg!!!!

    SvarSlet
  2. Tak Vita :* <3 Hmm.. hvis vi snakker helt fra bunden så er det noget med kemi som jeg ikke har forstand på :b Men hvis du vil blande så du får en flot farve er det bare at prøve dig frem. Prøv at blande nogle dråber på et stykke papir på et stykke papir indtil du får den ønskede farve og så kan du blande farverne og hælde dem i en tom neglelak flaske og putte nogle ''jernkugler'' i så der er mindre chance for at neglelakken tører :) hvis du vil lave en glimmerneglelak så er det noget lidt andet :) her er en video http://www.youtube.com/watch?v=k2dGpUghapA til glimmerneglelak. Jeg er ikke helt sikker på hvordan man laver neglelak hvis man blander men jeg har ikke set nogle problemer ved at blande :D

    SvarSlet