lørdag den 10. december 2011

Krea Update!!


Har lavet nye Fimo kreationer :D

Selvlysende stjerner:

fra venstre(går rundt i en cirkel): 3 slikkepinde, en is, falsk flødeskums dup ting? , 2 is, en fransk makron, en kage i stykker, en karamel, krymmel, karamel, sløjfe, hindbærsnitter, 5 selvlysende stjerner

 Et låg med fake flødeskum, små appelsin skriver, perler, lykkekage?, sløjfe, is kugle, slikkepind, konfekt, is, kiks,
 En guld og sølv taske lavet til min lærer :) har fået 300 kr for den . Mangler bare en lynlås i så er den færdig
Tasken inden i 
 Coca cola taske lavet ud af cola etiketter jeg har fået af coca cola. Helt færdig :D
 Coca cola taske med lynlås :D
 Taske lavet af haribo poser jeg har fået fra haribo :D. Mangler lynlås

Kys jeres Line <3

2 kommentarer:

  1. Hejsa :).

    Wauw, hvor har du nogle flotte flettede punge / tasker :). den du har lavet med cola... Hvordan har du dog lavet det ?? Hvordan har du fået etiketterne til at passe ?. ved at nogle siger, at de laver dem i str 5*11, men er det stort nok ??

    SvarSlet
  2. Hej ! Undskyld jeg først svarer nu :)!! Tusind tak. Det er faktisk et lidt størrere process :D jeg har klippet etikketterne til.. Ja 5*11 er stort nok :D Du kan prøve dig lidt frem :D http://www.facebook.com/LinesKreativeVerden?fref=ts Jeg sletter snart denne her blog så jeg kan kun fanges på facebook! håber du vil synes godt om :)

    SvarSlet