tirsdag den 10. april 2012

NYT DESIGN!?

Hej fantastiske mennesker!

Som i nok kan se har bloggen ændret sig lidt. Jeg har valgt at give bloggen et nyt og mere personligt design så det kan være at der er lidt problemer med bloggen :).

Planer for bloggen:

Overvejer også at åbne en shop på Etsy.com :D
Nyt design
Flere DIYs(gør det selv ting)
Prisliste
Og lidt om mig :D

Planer for idag:

Lige nu er jeg i skole og bagefter skal jeg til frisør og så skal jeg nok shoppe med min søster :D


Har en masse lækre ting liggende som snart ryger på bloggen så glæd jer !! :*



Tak fordi i læste med !


Smid gerne en kommentar hvis du har spørgsmål eller ønsker til blogindlæg :)

Husk at holde øje med Facebook hvor jeg altid smider et link op når der er nyt indlæg :)!


Kys jeres Line :*<3 



Ingen kommentarer:

Send en kommentar