tirsdag den 29. maj 2012

Sidste uge + Mandag

Hej dejlige læsere !

I sidste uge har jeg lavet lidt af hvert her er bare lidt billeder :D

Jeg har da selfølgelig set Mgp :D Jeg synes den rigtige vandt hvad synes i? Stemte i?:D



Vi grillede en aften hvor det så endte med vandkamp med mine forældre det var virkelig sjovt :b



vores kande gik i stykker xD


Har endelig fået lavet min skraldespand færdig ! hvad synes i?!:D



Har været ude at shoppe med min mor i Koldingstorcenter hvor jeg fik det her tøj af hende! det var en rigtig god tur hvor vi besøgte min bedstemor til sidst!

Turkis sommerkjole :D

Blomstret top

Super lækker bh!

3 sommershorts fra h&m!


Kom i tanke om at jeg slet ikke havde vist jer min maske jeg lavede til Silles 18 års ! her er den så :) blev virkelig tilfreds med den :D


Igår malede jeg med min mor og hendes norske veninde Kirstine! det var rigtig hyggeligt og blev også rigtig tilfreds med mine billeder !








Igår fik vi også dessert efter vi havde spist :D det var super lækkert!




Har desv. ikke haft så meget tid til bloggen men vil prøve i denne uge at lave noget til jer :D

Tak fordi i læste med !


Smid gerne en kommentar hvis du har spørgsmål eller ønsker til blogindlæg :)

Husk at holde øje med Facebook hvor jeg altid smider et link op når der er nyt indlæg :)!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar