lørdag den 12. maj 2012

Indpakninger!

Hej dejlige læsere!


Idag har jeg slappet af på sofaen og gloet tv og sovet. Har været utrolig doven og træt idag så det har bare været dovnedag med slik,cola og pizza og familie og så havde vi besøg af min mors veninde som overnatter :)


Imorgen skal jeg på noget skønhedsmesse tror jeg det er :D glæder mig vildt ! mine forældre har set de har nogle specielle neglelakker på tilbud som de gerne ville gi' mig så det glæder jeg mig til :D


Imorgen er det jo også mors dag og faktisk har jeg ikke fundet på noget endnu D: men regner med at finde 
ud af noget på messen :D


Jeg har også fået min første blogvideo på youtube!! se den her: http://www.youtube.com/watch?v=lAyEjFIk6AQ&feature=youtu.be


Idag har jeg også vasket alle mine indpakninger jeg vil bruge til at lave tasker af !


Her er nogle billeder:





Har lige fået det her papir sendt fra Marabou til at lave tasker af! TUSIND TAK!




Ps!. Bloggens design er FÆRDIG! nu mangler jeg bare at smide noget tekst og billeder på siderne ! håber i kan li det !


Pss. Der kommer snart et langt indlæg :D

Kys:*!

Tak fordi i læste med !


Smid gerne en kommentar hvis du har spørgsmål eller ønsker til blogindlæg :)

Husk at holde øje med Facebook hvor jeg altid smider et link op når der er nyt indlæg :)!



2 kommentarer:

  1. Super cool blog du har!:-)
    Hvis du har lyst så kig forbi min blog på http://lovemylife-annika.blogspot.com/
    Knus Annika!

    SvarSlet
  2. Tak søde ! Det vil jeg da gøre :)! håber du vil blive fast læser ! :)

    SvarSlet