fredag den 17. august 2012

TILBAGE.. FOR REAL!

Heej Søde læsere !

UNDSKYLD UNDSKYLD UNDSKYLD at jeg ikke har skrevet noget til jer /: har simpelthen haft enorm travlt! Men nu er jeg tilbage.. sådan helt rigtigt :D

Siden sidst: 

Jeg er startet på HG igår og har haft rigtige timer idag og det er faktisk ikk så slemt indtil videre :D næste fredag skal vi holde fest på skolen hvor vi skal pynte borde osv :D jeg har også snakket lidt mere med de forskellige folk idag og jeg synes faktisk de virker ret søde mange af dem :). Vi fik også bøger og koder til vores skabe( som er lidt fede ^^! ) håber det bliver godt :) nu må vi se.

Jeg har holdt min 18 års fødselsdag! det var super sjovt og en dejlig dag jeg fik nogle lækre gaver :D

Jeg skal være med i en ungdoms revy. :D jeg glæder mig vildt og har fået mange roller :D det bliver rigtig fedt! vi har også nogle dansere :D revyen kommer til at spille 12-14 oktober :D


Her er lidt billeder af folk jeg har lavet negle på :D









Jeg har åbnet en smykke shop ! og har oprettet en facebook side hvor i kan bestille smykkerne på :D
Du kan få smykket i de farver du vil ha og få det lavet specielt til dig. Jeg laver hele tiden nye smykker :D Læs mere på min shop på min facebook der står også priser osv. ( se linket nede i kontakt for at komme til shoppen) Her er de smykker jeg sælger:











































Negle jeg har lavet på mig selv :D





Har fået nye lækre sko!






Har aldrig fået vist jer min cola taske som færdig :D



Smid gerne en kommentar hvis du har spørgsmål eller ønsker til blogindlæg :)

Husk at holde øje med Facebook hvor jeg altid smider et link op når der er nyt indlæg :)!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar